Кількість
|
Вартість
|
||
|
Не можна звинувачувати природу у жорстокості, якщо тварини просто шукають собі їжі. От і у лісі діє правило: ти полюєш, або тебе вполювали. Що ж у такій ситуації робити найменшим тваринам? Залишається лише підходити до питання стратегічно.
Шось в лісі… (Prey Another Day) це швидка дедуктивна гра, яка має дуже прості правила, тому підійде для компанії від 2 до 5 гравців віком аж від 8 років.
Хто коли виходить на полювання?
Усі гравці отримують однакову колоду карт – сильного ведмедя, спритного вовка, швидку рись, пильну сову та крихітну мишку. Тепер ваша мета вийти на полювання і принести у барліг хоч скількись їжі, а при тому ще й не стати здобиччю для інших хижаків.
Для цього проводиться три етапи полювання, під час кожного з яких гравці викладають одну з доступних карт. Логічно, що сильніша тварина зможе перемогти слабшу, тому якщо хтось викладає ведмедя і каже, що він полює на мишку, то всі гравці, які розіграли мишенят, програють у цьому раунді і в подальших етапах полювання участі не беруть.
Ну чого б тобі не викладати карти з ведмедями увесь час?
А справа у тому, що викласти ви можете лише по одній карті за раунд на кожне полювання, тому як не крути, а бути хижаком, а не здобиччю, весь час не вийде. Ба більше, якщо зараз у ліс вийшло два ведмеді на пошуки здобичі – вони не зможуть домовитись, хто буде полювати першим, а всі інші звірі за цей час встигнуть сховатися.
Шось в лісі… це цікава дедуктивна гра, у якій не вийде розігрувати лише одну найсильнішу карту, вам треба аналізувати, планувати, слідкувати за картами суперників, аби не бути впольованим і у влучний момент самому заробити переможні очки. Це буде цікаво як і молодшим гравцям, які тільки починають опановувати ігри на дедукцію, так і досвідченим настільщикам, які будуть плести інтриги у новому для себе сеттінгу.
Залишилось лише налаштувати себе на вечір настілок з роздумами та аналізом прихованих ролей та обов’язково придбати коробочку з грою Шось в лісі…
Або ж з лісу ви можете перенестися у суворий океан, в якому головною механікою буде вже не харчовий ланцюг, а людські взаємовідносини та жадібність у дедуктивній грі За бортом.